Referentie - Opbroek Netwerk Notarissen

Juist omdat veel communicatie tegenwoordig online verloopt, hecht Opbroek Netwerk Notarissen in Deventer veel waarde aan persoonlijk contact en besteedt daarom haar databeheer graag uit aan een flexibele en liefst niet al te grote ICT-partner. Bij de keuze voor Office in a Box waren niet alleen de flexibiliteit en marktconforme prijzen belangrijk, ook het lokale aspect en de persoonlijke aanpak speelden mee.

Opbroek Netwerk Notarissen is onderdeel van het landelijke samenwerkingsverband Netwerk Notarissen. Sinds 2014 is Eelco Opbroek directeur en eigenaar van het kantoor. Een kantoor in hartje Deventer dat al generaties bekend is en waar persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Die persoonlijke aandacht zoeken zij ook bij hun businesspartners. Eén van de redenen om over te stappen naar Office in a Box.

Wensen vanuit Opbroek Netwerk Notarissen:
• volledige ontzorging op gebied van kantoorautomatisering
• stabiliteit
• 24/7 beschikbaarheid en bereikbaarheid notariële systeem

Eelco Opbroek, notaris en eigenaar:
,,Jarenlang verzorgde een groot ICT-bedrijf ons databeheer. Vanwege de omvang van deze organisatie merkten we dat het contact niet altijd even soepel liep. Toen we de kans kregen om over te stappen, besloten we het dichterbij huis en bij een kleinere partij te zoeken. Dat werd Office in a Box. Wij waren al bekend met ze en juist het persoonlijke contact en de flexibiliteit die zij als bedrijf hebben, vinden wij erg prettig.”

Maatwerk voor notariskantoren
Opbroek Netwerk Notarissen werkt zoals meer notariskantoren met het notariële systeem van Van Brug. Dit maakt koppelingen mogelijk met onder meer het Handelsregister, het Kadaster, de gemeentelijke basisadministratie en de Belastingdienst. ,,Tegenwoordig communiceren wij online met genoemde instanties. Dit verloopt middels digitale sleutels en handtekeningen om de veiligheid van data en privacy van gegevens te waarborgen. Office in a Box is ook hiervoor ons aanspreekpunt. Dat werkt heel goed. En mocht er iets zijn, dan is het een kwestie van een belletje en dan wordt het geregeld.”

Waarom gekozen voor Office in a Box?
,,OIB4U heeft zich goed verdiept in de ‘notariële wereld’. Hierdoor weten ze precies wat onze specifieke wensen en behoeften zijn. De overstap van het oude automatiseringsbedrijf naar Office in a Box is ook heel soepel verlopen. Op vrijdagavond sloten we onze computers af en maandagochtend konden we gewoon weer aan de slag. En hebben wij vragen, dan staan ze direct voor ons klaar. Zij zorgen dat onze data veilig zijn en dat voelt vertrouwd.”